Uutiset

MESTIKSEN LIPUNMYYNTI SIIRTYY TICKETMASTERILLE

28.4.2016

Mestis ja maailman johtavin lipunvälitysyritys Ticketmaster ovat
solmineet monivuotisen yhteistyösopimuksen Mestiksen ottelutapahtumien
lipunmyynnistä.

Hermeksen lipunmyynti siirtyy Mestiksen tekemän yhteistyösopimuksen mukaisesti Ticketmasterille.
Kiitämme Lipputoimistoa (http://www.lipputoimisto.fi/) erittäin hyvästä toiminnasta kuluneella kaudella.

Yhteistyön myötä Mestis saa käyttöönsä maailman johtavimmat
lipunvälityksen ja tapahtumamarkkinoinnin palvelut, ratkaisut ja
työkalut. Ticketmaster Suomi vastaa jo tulevalla 2016-2017
kiekkokaudella yhdentoista (11) Mestis-seuran lipunmyynnistä: KeuPa HT,
Hokki, Jokipojat, SaPKo, Hermes, TUTO Hockey, Kiekko-Vantaa, Peliitat,
LeKi, RoKi sekä sarjanousija IPK. Vain JYP-Akatemia jää sopimuksen
ulkopuolelle.

– Odotamme innolla yhteistyötä Ticketmasterin kanssa. Tarjoamalla
maailmanluokan palvelun ja ratkaisut sekä Mestis-seuroille että
jääkiekon ystäville, pystymme kehittämään toimintaamme
kokonaisvaltaisesti uudelle tasolle. Ticketmasterilta saamme käyttöömme
markkinoiden kattavimman verkkokaupan ja luotettavimmin
lipunmyyntijärjestelmän lisäksi myös muun muassa uudenlaiset
mobiiliratkaisut ja kanta-asiakasohjelmien hyödyntämismallit, Mestiksen
hallituksen puheenjohtaja Tuomas Haanpää sekä kilpailupäällikkö Pirkka
Antila kertovat.

– Ticketmasterin asiantuntijoihin ja palveluihin luotetaan laajalti, ja
niitä käytetään niin Liigassa kuin NHL:ssä. Olemme ylpeitä, että myös
Mestis nousee tähän joukkoon, Haanpää ja Antila jatkavat.

Ticketmasterin tavoitteena on yhdessä Mestiksen katto-organisaation sekä
seurojen kanssa kehittää otteluiden lipunmyyntiä sekä tarjota uusia
palvelumalleja ja -elementtejä.

– Mestis on kehittynyt vuosi vuodelta ja vakiinnuttanut paikkansa Suomen
huippusarjojen joukossa. On kunnia-asia meille aloittaa strategisen
tason yhteistyö ja päästä yhdessä kehittämään tältä osin suomalaista
huippu-urheilukenttää. Toimintaympäristö ja kuluttajakäyttäytyminen ovat
jatkuvassa murroksessa ja tämä edellyttää myös jääkiekkoseuroilta
entistä kohdennetumpaa markkinointiviestintää. Ticketmasterin tuntemus
suomalaisista urheilukuluttajista on ainutlaatuista, ja yhteistyön myötä
tämä 70 vuoden aikana kertynyt osaaminen yhdessä ensiluokkaisten
lipunmyynnin työkalujen kanssa valjastetaan täysimääräisesti Mestiksen
seurojen hyödyksi. Tavoitteena on kasvattaa lipunmyyntiä sekä
asiakastyytyväisyyttä kaikilla rintamilla, Ticketmaster Suomen
toimitusjohtaja Ari Kuokkanen toteaa.